Navigatie S80

...

Subject:

Navigatie S80

· 
Posted: 29.06.2013 - 21:04  ·  #1
Beste mensen, zal binnenkort overstappen van een Saab 9-5 naar een Volvo S80 (2005). Nav is oud, hoe kan ik updaten zonder veel kosten te betalen?
...

Subject:

Re: Navigatie S80

· 
Posted: 29.06.2013 - 21:15  ·  #2
Een van de weinige regeltjes hier op het forum is dat we onszelf en de auto even voorstellen. Wij zijn een forum van trotse Volvo-bezitters. Niet enkel een vraagbaak! Wij geven informatie maar krijgen dit ook graag. Hier geldt ook dat wanneer je de moeite niet neemt je voor te stellen, wij al zeker geen moeite doen om je vraag te beantwoorden. ;)
maaidie
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 51
Subject:

· 
Posted: 30.06.2013 - 16:27  ·  #3
Ja,zo is dat. Jezelf even voorstellen en eventueel een foto'tje erbij en je bent er helemaal bij.
...

Subject:

· 
Posted: 30.06.2013 - 17:08  ·  #4
Inderdaad Maaidie! Dan heb ik wel een antwoord voor hem. Want zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn. ;)
...

Subject:

Navigatie update

· 
Posted: 13.08.2013 - 22:06  ·  #5
Excuus aan allemaal,

Ben in het geheel niet thuis in dit fenomeen. Heb me elders, vandaag, voorgesteld. Nogmaals excuus, weet het ook allemaal niet zo goed te vinden!

Beloof beterschap! BTW: navigatie-CD's vernieuwd door garage. Maakte kort daarna een trip naar La Douce France, na aankomst 'la bas' hield het systeem het voor gezien. Bij terugkomst in Nederland keurig netjes een nieuw systeem gekregen van de dealer! Garantie!! :D

/ Mods break: Topic gesloten.
Reageren kan hier.

Selected quotes for multi-quoting:   0