Negatieve ervaring met Matthijs (Volvo Exclusive Parts / Volvo Spullekes / volvoV70) uit Breda

 
 
 
 
 
ries123
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 473
Geregistreerd: 03 / 2021
Subject:

Negatieve ervaring met Matthijs (Volvo Exclusive Parts / Volvo Spullekes / volvoV70) uit Breda

 · 
Posted: 06.05.2024 - 16:18  ·  #1
Zoals de titel al zegt een uitermate teleurstellende ervaring met Matthijs uit Breda. Hier ook actief op het forum (geweest).
Paar jaar terug eens premium audio bij hem gekocht, allemaal prima in orde.

Tijdje terug een complete SK besteld, vooruit betaald. Puntje bij paaltje weken gewacht op levering en uiteindelijk bleek het set incompleet en niet correct. Hoop gedoe, gebel en totaal geen actie vanuit hem. Net voor mijn vakantie afgesproken dat de set terug ging en ik het geld terug krijg. Hij is nooit thuis, dus kon het voor mijn vakantie niet meer terugbrengen.

Inmiddels is meneer al ruim 3 weken totaal uit de lucht, complete radio stilte. Neemt geen telefoon op, leest of reageert niet op berichten. Ik zit met een set wat niet gebruikt kan worden en ben een paar honderd euro lichter.

Les voor mij: vertrouw niet zomaar iemand, en betaal zeker niet voorruit zonder dat je het gezien hebt, ook niet na eerdere positieve ervaring.

Waarschuwing voor jullie, mocht hij op een andere manier nog actief zijn of op andere fora. Ik raad het van harte af om met hem zaken te doen. Komt simpelweg z'n afspraken niet na en is slecht tot niet bereikbaar.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0