Ziet er qwa prijs gunstig uit, echter reviews kan ik niet herleiden en de bijkomende kosten zijn ook duister, blijft het bij de web prijs lijkt het voor de Volvo een leuk ding.
Zit ook te overwegen zoiets aan te schaffen. Wat me echter tegen houdt is dat mijn ervaringen met Chinese namaakproducten slecht zijn.
In het verleden voor een paar euro een elm327 besteld. Wordt correct geleverd maar was na een week defect.
Terugsturen voor garantie is dan geen optie vanwege de hoge verzendkosten.
Ik denk dat je beetje geluk moet hebben en maar hopen dat je een goed werkend exemplaar krijgt.
In het verleden voor een paar euro een elm327 besteld. Wordt correct geleverd maar was na een week defect. Terugsturen voor garantie is dan geen optie vanwege de hoge verzendkosten.
Wij hebben ook zo'n elm327 besteld in china voor een paar euro een paar maanden terug en deze werkt nog steeds.
Ik denk dat je beetje geluk moet hebben en maar hopen dat je een goed werkend exemplaar krijgt.
Ik snap het niet helemaal , meer gezien wat er aan de auto's wordt uitgegeven , koop gewoon een goed ding , ik heb hem hem via een forum lid geregeld .
Kost je iets meer , heb je goed spul dat werkt .
Ding betaald zichzelf weer terug , soms moet je gewoon wat investeren op een juiste manier .
Sven, beter ff Turbodesk contacten. Ik heb de mijne via www.cardiag.co.uk Is ook goed en ook goeie aftersales. Met aliebaba alleen maar slechte ervaringen tot nu toe.
Marcel (Turbodesk) test wat hij opstuurt, gagarandeerd goed dus.
Bovendien is de firmware up to date, zo ook de meegeleverde VIDA.
En Mocht je problemen hebben (met b.v. de installatie), dan kun je op zijn hulp rekenen.
Ook wel iets waard.
Ik heb mn dice bij aliexpress vandaan. Doet t nu 1,5 jaar zonder problemen en wordt regelmatig gebruikt, ong 20 verschillende vovlo's mee uitgelezen. ong 80 euro geloof ik. is een beetje een sport. ik de reviews vooral. als bijna alle reviews goed zijn gaat ie wel goed. maar kan me ook voorstellen dat engels product of via turbodesk geen probleem moet zijn. weet niet wat ie dan kost maar garantie waar je wat aan hebt is ook wel fijn. Ieder zijn keus. Oja vida is sowieso niet het probleem. heb alleen nog geen met nederlands gevonden. Of de dice het goed misschien wel.. :thumb: