MAG IK ???? MAG IK?????
Joebar zit lekker in zijn huisje in frankrijk, telefoon...
Kun je mijn auto keuren?
Ja hoor over 4 weken ben ik thuis.!!!
Oei ik heb een bekeuring gehad, was al over tijd, dus moet nu eigenlijk..
Sorry kan je niet helpen, maar ga even naar van Coolwijk, die is eerlijk en goed....
drie dagen later..
Telefoon....hoi ik heb de auto bij je neergezet, de garage krijgt hem niet meer aan het lopen en geven de gasinstallatie de schuld, dus kijk hem maar na als je thuisbent..
HUH??? Bij van Coolwijk
NEE kwikfit , was een aanbieding, grote beurt + APK 175 euro...
Ja en je hebt hem toch rijdend gebracht....
Ja maar nu start hij niet meer!!
Kan nooit aan de gasinstallatie liggen, je auto start op benzine..
Zijn twee dagen bezig geweest, wilde niet meer verder..
Okay kijk wel over 3,5 week
Kom thuis, loop naar de auto voor dat ik mijn koffers heb uitgepakt, want zoiets houdt je toch bezig..
Starten plof , knal, plof,knal....
Huh ??? ze zullen toch niet de bougiekabels er verkeerd op hebben zitten...
Kap open.....bobine met wasted spark, zonder verdelerkap, daar staat GVD de bougie bij, steek twee kabels om, starten lopen..
En de hele startmotor aan gort geslagen , die zal met het vele starten wel zijn blijven hangen, dus flinke klap met de hamer er op om hem weer vrij te krijgen..
Tja soms gaan ze voor de goedkopigheid, en dan kom je bij dit soort bedrijven terecht
Joebar zit lekker in zijn huisje in frankrijk, telefoon...
Kun je mijn auto keuren?
Ja hoor over 4 weken ben ik thuis.!!!
Oei ik heb een bekeuring gehad, was al over tijd, dus moet nu eigenlijk..
Sorry kan je niet helpen, maar ga even naar van Coolwijk, die is eerlijk en goed....
drie dagen later..
Telefoon....hoi ik heb de auto bij je neergezet, de garage krijgt hem niet meer aan het lopen en geven de gasinstallatie de schuld, dus kijk hem maar na als je thuisbent..
HUH??? Bij van Coolwijk
NEE kwikfit , was een aanbieding, grote beurt + APK 175 euro...
Ja en je hebt hem toch rijdend gebracht....
Ja maar nu start hij niet meer!!
Kan nooit aan de gasinstallatie liggen, je auto start op benzine..
Zijn twee dagen bezig geweest, wilde niet meer verder..
Okay kijk wel over 3,5 week
Kom thuis, loop naar de auto voor dat ik mijn koffers heb uitgepakt, want zoiets houdt je toch bezig..
Starten plof , knal, plof,knal....
Huh ??? ze zullen toch niet de bougiekabels er verkeerd op hebben zitten...
Kap open.....bobine met wasted spark, zonder verdelerkap, daar staat GVD de bougie bij, steek twee kabels om, starten lopen..
En de hele startmotor aan gort geslagen , die zal met het vele starten wel zijn blijven hangen, dus flinke klap met de hamer er op om hem weer vrij te krijgen..
Tja soms gaan ze voor de goedkopigheid, en dan kom je bij dit soort bedrijven terecht