Roland,
Vanavond een tijd op Skype met Hans (Bigdog) van gedachten gewisseld. En het ook nog even over jou en je wagen gehad. Eigenlijk zijn we hier met zijn allen verbijsterd over de manier waarop de service van dit bedrijf werkt. Dit slaat natuurlijk echt nergens op. Door injectoren te laten zitten terwijl de auto letterlijk op olie heeft gelopen is vragen om problemen! Nu zit je alweer een tijd met deze problemen en wie zegt dat dit niet weer tot inwendige schade heeft geleidt!? En jij door hun niet volledige revisie maar de cradit card blijven trekken! Dit kan toch niet?
Ik heb tegen Hans gezegd dat we misschien als forum maar eens een vuist moeten maken tegen dit bedrijf. En er samen met jou naartoe gaan! En echt verhaal halen. Hier kunnen ze toch niet mee wegkomen?
Ik zou hier graag eens met jou over van gedachten wisselen. Eventueel met Hans erbij via Skype of gewoon weg eens bellen. Als hiervoor nodig is om dat revisiebedrijf eens wakker te schudden denk ik dat je werkelijk veel mensen hier op het forum kunt bewegen. Mij in ieder geval wel! Want Roland, ik mag je heel graag en wil dat jij binnen afzienbare tijd kunt genieten van die auto. Desnoods reviseren ze hem nog maar eens. Geheel op eigen kosten uiteraard! Dit verdien jij niet man! En ik denk dat er veel mensen zijn die dat bedrijf eens willen spreken. Dit is echt niet normaal! Heb jij Skype?
Groetjes en veel sterkte,
Tristan