Beste leden,
Jammer genoeg moet ik toch weer een topic aanmaken.
Het gaat om een:
Volvo S60 2.4 bi-fuel - 2002
Wat is mij probleem:
Vanmorgen met de auto naar werk gereden en niks aan de hand.
Net wilde ik hem dus starten maar wilde niet meer aanslaan. Eerst verdacht ik de accu, maar dat bleek niet het geval.
ANWB gebeld:
Zijn conclusie(Met veel haast).
Geen stroom meer op de brandstofpomp, hij gekeken of de brandstof pomp niet stuk was door hem door te lussen.
Gelukkig was dat niet het geval.
Hij heeft nu een noodoplossing uitgevoerd, een kabel vanaf de zekeringkast achter naar de brandstofpomp met een zekering er tussen.
Wat heeft hij gecontroleerd:
Zekeringen, relais. Dit ging alleen wel een beetje erg vlug.
En omdat het een lpg auto was, was het allemaal veel lastiger.
Nu lees ik veel op het forum dat er wel vaker een probleem was met het brandstofrelais.
Hoe zou ik die kunnen testen en er achter komen of er ergens anders een probleem zit?
Wat hij aanraden was om naar een LPG specialist te gaan, omdat het waarschijnlijk wel in het lpg systeem zou zitten(Hij had ook zijn twijfels of het wel van fabriekaf in de auto zat)
Maar als het natuurlijk alleen maar het relais is, zou het zonde zijn om helemaal naar een specialist te moeten gaan.
Ik hoor graag van jullie
Jammer genoeg moet ik toch weer een topic aanmaken.
Het gaat om een:
Volvo S60 2.4 bi-fuel - 2002
Wat is mij probleem:
Vanmorgen met de auto naar werk gereden en niks aan de hand.
Net wilde ik hem dus starten maar wilde niet meer aanslaan. Eerst verdacht ik de accu, maar dat bleek niet het geval.
ANWB gebeld:
Zijn conclusie(Met veel haast).
Geen stroom meer op de brandstofpomp, hij gekeken of de brandstof pomp niet stuk was door hem door te lussen.
Gelukkig was dat niet het geval.
Hij heeft nu een noodoplossing uitgevoerd, een kabel vanaf de zekeringkast achter naar de brandstofpomp met een zekering er tussen.
Wat heeft hij gecontroleerd:
Zekeringen, relais. Dit ging alleen wel een beetje erg vlug.
En omdat het een lpg auto was, was het allemaal veel lastiger.
Nu lees ik veel op het forum dat er wel vaker een probleem was met het brandstofrelais.
Hoe zou ik die kunnen testen en er achter komen of er ergens anders een probleem zit?
Wat hij aanraden was om naar een LPG specialist te gaan, omdat het waarschijnlijk wel in het lpg systeem zou zitten(Hij had ook zijn twijfels of het wel van fabriekaf in de auto zat)
Maar als het natuurlijk alleen maar het relais is, zou het zonde zijn om helemaal naar een specialist te moeten gaan.
Ik hoor graag van jullie