Hoi allen,
Ik ga het toch nog 1 keer proberen hahaha.
Wij hebben al lange tijd een gekkigheid, we hebben de auto laten tunen en dan ervaren wij tijdens het rijden dat de auto niet vloeiend optrekt en als ik bij 130 het gas een beetje loslaat of een klein beetje gas geef geeft ie een stotter. Er word altijd 98 getankt en in Duitsland euro 102.
Wat is er vervangen (gerelateerd aan dit probleem):
Regelklep turbo
LMM
MAF sensor
Injectoren
Bobines
Bougies (ondertussen 2x)
Brandstof filter
Gasklephuis
Luchtfilter
Lamdasondes
Spruitstuk pakking
Vacuum slang
En de turbo
Wat is er getest:
Originele ECU (geen problemen)
ECU 1ste tuner (geeft dit probleem)
ECU 2de tuner (geeft dit probleem)
We hebben de auto ook bij een tweede tuner laten tunen en ook daar ervaren we dit probleem. Ik heb ondertussen 3 ECU's met de bovengenoemde software.
We hebben een compressietest gedaan met warme en koude motor, de verschillen zijn klein en de waardes lijken goed.
Warm:
1. 12
2. 11,5
3. 11,4
4. 11,4
5. 11,8
Koud:
1. 11,4
2. 11
3. 11,5
4. 11
5. 11,8
Iemand nog suggesties? Eigenlijk had ik al besloten dat hij niet getuned wilt worden maar wil toch nog een poging wagen.
HELP!!!!! hahahaha
Ik ga het toch nog 1 keer proberen hahaha.
Wij hebben al lange tijd een gekkigheid, we hebben de auto laten tunen en dan ervaren wij tijdens het rijden dat de auto niet vloeiend optrekt en als ik bij 130 het gas een beetje loslaat of een klein beetje gas geef geeft ie een stotter. Er word altijd 98 getankt en in Duitsland euro 102.
Wat is er vervangen (gerelateerd aan dit probleem):
Regelklep turbo
LMM
MAF sensor
Injectoren
Bobines
Bougies (ondertussen 2x)
Brandstof filter
Gasklephuis
Luchtfilter
Lamdasondes
Spruitstuk pakking
Vacuum slang
En de turbo
Wat is er getest:
Originele ECU (geen problemen)
ECU 1ste tuner (geeft dit probleem)
ECU 2de tuner (geeft dit probleem)
We hebben de auto ook bij een tweede tuner laten tunen en ook daar ervaren we dit probleem. Ik heb ondertussen 3 ECU's met de bovengenoemde software.
We hebben een compressietest gedaan met warme en koude motor, de verschillen zijn klein en de waardes lijken goed.
Warm:
1. 12
2. 11,5
3. 11,4
4. 11,4
5. 11,8
Koud:
1. 11,4
2. 11
3. 11,5
4. 11
5. 11,8
Iemand nog suggesties? Eigenlijk had ik al besloten dat hij niet getuned wilt worden maar wil toch nog een poging wagen.
HELP!!!!! hahahaha