Niet werkend bedieningspaneel bestuurders kant

V70 uit 2003, werk in progress (wipje)

KarelJansen
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

Niet werkend bedieningspaneel bestuurders kant

· 
Posted: 19.03.2016 - 11:16  ·  #1
Sinds kort is van mijn 2002 V70 het bedieningspaneel aan de bestuurderskant helemaal uitgevallen.

in eerste instantie knipperden de leds etc soms, zie mijn eerder post. Dat kon ik "oplossen" door opnieuw te starten.

Nu doet ie niets meer, er branden een paar ledjes (foto volgt) en de bediening van het slot gaat ook niet meer remote voor de bestuurders deur (de andere deuren gelukkig wel)

Dus ik zal er eens mee aan de gang ;-). Ik gebruik deze post als een soort dagboek zodat jullie er ook iets aan hebben. En ik advies kan vragen ;-). Op en aanmerkingen meer dan welkom!

Om er bij te kunnen moet ik de bekleding etc van de deur verwijderen, ben even aan het zoeken geweest En ik vind de volgende youtube video het duidelijkste:

Video van het verwijderen van het paneel van de bestuurdersdeur V70 uit 2003

Volgende stap is controleren of dit werkt met mijn V70 ;-)

Wordt vervolgd
(las al ergens iets dat er een nummer op de module staat (linkje?) en als ik een vervangende module er in zet het werkt als het hetzelfde nummer is)

Hum..... Ik hoef dit allemaal niet te doen. Ik heb even de battery los gehad, en de zekeringen even in en uit gehad en de relais bewogen, en zowaar: Fouten opgelost.

(Behalve heb ik nu een ABS lampje branden .... grgr)

Selected quotes for multi-quoting:   0