Ben vrijdag bezig geweest om te proberen de rubbers te vervangen aangezien bleek dat ze aan vervanging toe waren.
Ik had me enigszins voor bereid op de verwijdering en installatie echter viel het bij de eerste (en enige) zwaar tegen om het nieuwe rubber erin te krijgen.
Het verwijderen ging enorm makkelijk door meerdere gaten te boren door het harde plastic.
Op onderstaande foto's is te zien waar ik tegen aan loop.
Ik heb het idee dat ik aan de 2e rand van het subframe gat blijf hangen met de rand van de plastic zijkant van het rubber.
De foto van het framegat betreft een voorbeeld foto (niet m'n eigen frame)
Heb er helaas 3 rubbers op kapot gedraaid. (PU plastic gebarsten)
Heb het idee om de bovenste rand iets te bewerken (met bijvoorbeeld een dremel etc) zodat het wat schuin afloopt
Wat denken jullie dat een goede manier is om dit aan te pakken?
Ik had me enigszins voor bereid op de verwijdering en installatie echter viel het bij de eerste (en enige) zwaar tegen om het nieuwe rubber erin te krijgen.
Het verwijderen ging enorm makkelijk door meerdere gaten te boren door het harde plastic.
Op onderstaande foto's is te zien waar ik tegen aan loop.
Ik heb het idee dat ik aan de 2e rand van het subframe gat blijf hangen met de rand van de plastic zijkant van het rubber.
De foto van het framegat betreft een voorbeeld foto (niet m'n eigen frame)
Heb er helaas 3 rubbers op kapot gedraaid. (PU plastic gebarsten)
Heb het idee om de bovenste rand iets te bewerken (met bijvoorbeeld een dremel etc) zodat het wat schuin afloopt
Wat denken jullie dat een goede manier is om dit aan te pakken?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).