Het wordt allemaal veel complexer. Heb dus proefgereden in die fraaie d4 bij ECH en werd daar echt heel blij van. Daarna, omdat ie er toch ook stond, ook een ritje gemaakt in een XC70 D5. Dat is te zwaar voor mijn rij gewoonten, maar wat rijdt dat super zeg! Ergens anders hebben ze een XC70 FWD staan met 300k op te teller, volledig Volvo onderhouden (goede offerte gekregen btw) en toen ik weer verder zocht, zag ik een XC70 uit 1998 op LPG! Daar heb ik nog niet in proefgereden, maar ik wil dat nog wel gaan doen. Maar het is net als in de supermarkt en je wordt verwacht rijst te halen....welke rijst? Biologisch (Elektrisch?), volkoren rijst (LPG), volle korrel (Diesel) of witte rijst (benzine).
Als ik naar de kosten kijk, dan is LPG wel heel aantrekkelijk op dit moment en ik heb geen geouwehoer met toekomstige stedentrips. Maar die D4 bij ECH.....En is een 2.5T AWD een goede aanschaf en dan ombouwen naar LPG?
Als ik naar de kosten kijk, dan is LPG wel heel aantrekkelijk op dit moment en ik heb geen geouwehoer met toekomstige stedentrips. Maar die D4 bij ECH.....En is een 2.5T AWD een goede aanschaf en dan ombouwen naar LPG?