Ik ben van plan om geen verstandelijk besluit te nemen, maar een emotioneel besluit om mijn Laguna type III te vervangen door een V70. Mijn Laguna heb ik via een particulier gekocht en daar heb ik wat spijt van gehad met veel bijkomende kosten. Toen in 2020 heb ik getwijfeld tussen deze Laguna van een particulier of een hele mooie V70 d3 163pk uit 2012 via een Vakgarage. Het verstand heeft het toen gewonnen, maar vanaf dat moment is mijn emotie aan het mekkeren.
Doe ik er verstandig aan om een V70n d3 te kopen zoals deze via ECH? of moet ik een V70nn kopen via een Volvo "dealer", zoals deze via Rogat of via een echte dealer . Ook heb ik zitten denken aan een mooie T5 met CNG, maar dat is eigenlijk helemaal niet goedkoop... Ik wil graag even sparren met iemand, behoudens dan met een verkoper.
Doe ik er verstandig aan om een V70n d3 te kopen zoals deze via ECH? of moet ik een V70nn kopen via een Volvo "dealer", zoals deze via Rogat of via een echte dealer . Ook heb ik zitten denken aan een mooie T5 met CNG, maar dat is eigenlijk helemaal niet goedkoop... Ik wil graag even sparren met iemand, behoudens dan met een verkoper.