Vanmiddag even de midden console eruit gehaald en een zwaar gekrast zijpaneel aan de passagies zijde vervangen voor een nieuwe. In eerste instantie vertelde de dealer me dat dat niet los te krijgen was en ik een hele nieuwe midden console moest bestellen, toe heb ik hem maar even het Volvo nummer gegeven wat ik op internet gevonden had en Oh ja nu zie ik het het is wel te krijgen hahaha.
Heel verschil dacht ik zo :thumb:
Omdat de middenconsole er toch uit was gelijk de hoorn van de telefoon verwijderd aangezien die van onderen vast zit moest de middenconsole er toch uit. Hier heb ik ook een nieuw rubber bodempje geplaatst aangezien de oude uit twee stukjes bestond aan weerzijde van de telefoon. Nu eindelijk flink wat opberg ruimte erbij.
Heel verschil dacht ik zo :thumb:
Omdat de middenconsole er toch uit was gelijk de hoorn van de telefoon verwijderd aangezien die van onderen vast zit moest de middenconsole er toch uit. Hier heb ik ook een nieuw rubber bodempje geplaatst aangezien de oude uit twee stukjes bestond aan weerzijde van de telefoon. Nu eindelijk flink wat opberg ruimte erbij.