Quote door Rossi
Quote door flevodirk
Vraagje: Volvo heeft altijd zo’n slangetje (tbv ontluchting oid?); die heb ik toen voor de S60 weer aangesloten op de Volvo accu, heeft de Varta daar dan ook een aansluiting voor?
Ik weet niet exact of dat slangetje zoveel toevoegd, maar was benieuwd..
Mijn Volvo heeft het slangetje ook, de Varta heeft daarvoor de juiste aansluiting.
Vandaag de accu geplaatst trouwens.. die kwam donderdagavond om 22:15 binnen.
Ik was helaas net ziek aan het worden (een irritant griepje) en vandaag pas wat voor langere tijd uit bed en dus ook maar de accu verwisseld.
Dank voor je tips en je keuze vd accu, de BMS reset kunnen doen op jouw manier, de mijne leek me niet zo zinvol omdat je de accu net vers aansluit.
P.S. de aansluiting van het slangetje is dummy bij Varta, als er goed in kijkt zie je dat het gat 1 cm diep is. ie van Volvo is wel dieper.. Geen foto van kunnen maken. Maar dat boeit me verder niet zoveel
Maareh, vraagje. Je hebt de ramen reset zei je? Ik zie tot mijn verbazing in Volvo Oncall dat alle ruiten open zijn, wa absuluut niet het geval is. Ik ben nog even naar buiten gelopen met de AB in de hand, maar ze waren potdicht.
Dit moet wel met het verwisselen te maken hebben, lastig wat Vida lust mijn auto niet..
(hier ga ik maar eens over nadenken..)
plaatje
DJ