Nieuwe ANWB pakketten per 2015!!

Daar wordt je niet vrolijk van

dirkjansen
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

Re: Nieuwe ANWB pakketten per 2015!!

· 
Posted: 27.09.2014 - 05:18  ·  #16
Zelf gok ik er ook op ze gewoon niet nodig te hebben, en als het wel een keer zo is ter plekke het verhoogde inschrijfgeld te betalen. Dat kost zo te zien 150 euro + het reguliere jaarabonnement. Dus als je ze minder dan 1x per drie jaar nodig hebt, is dat voordeliger. Let wel: je hebt dan alleen recht op sleutelhulp (reparaties die binnen een uur kunnen worden uitgevoerd), niet vervangende auto etc:
Wanneer u nog geen Wegenwacht Service heeft afgesloten op het moment van pech, schrijven wij u ter plekke in voor Wegenwacht Nederland Standaard met verhoogd inschrijf-geld. U heeft alleen recht op sleutelhulp.

Bron: algemene voorwaarden ANWB
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 27.09.2014 - 09:20  ·  #17
Quote door johnbgood

Maar aan de andere kant 1 monteur maak niet de ANWB .

Mee eens.
Er zitten ook een hoop goede monteurs bij.
Ik heb respect voor wat ze doen.
Ze komen met elk weertype, regen, zon of sneeuw, warm of koud......
Je moet het maar willen.
dirkjansen
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 27.09.2014 - 09:29  ·  #18
Nog een vraagje over Volvo Assistance: mijn eigen (generieke) garage waarschuwde dat je om recht te hebben op Volvo Assistance niet alleen de beurt bij de Volvo-garage moet laten doen, maar ook alle vervangingen die zij aanraden móet laten doen. Is dat waar? Ik kan er in de brochure niets over vinden.
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 27.09.2014 - 20:12  ·  #19
Kan dit niet beamen.
Ik heb ook Volvo assistance, maar dit nog nooit meegemaakt.
Kan zijn dat dit per dealer verschilt.
Volvo-fan
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 30.09.2014 - 20:09  ·  #20
Quote door dirkjansen

Nog een vraagje over Volvo Assistance: mijn eigen (generieke) garage waarschuwde dat je om recht te hebben op Volvo Assistance niet alleen de beurt bij de Volvo-garage moet laten doen, maar ook alle vervangingen die zij aanraden móet laten doen. Is dat waar? Ik kan er in de brochure niets over vinden.
Als je sowieso in het bezit bent van een Volvo Card, dan heb je gewoon recht op Volvo Assistance en alles wat in hun voorwaarden staat lijkt me zo.

Even terug naar het begin van dit topic: Tot overmaat van ramp is de ANWB nu ook nog uitgeroepen tot het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland............pffffffff :'( :'(

Selected quotes for multi-quoting:   0