De nieuwe grill zit er ook in.

VolvoBart
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 38
Subject:

Re: De nieuwe grill zit er ook in.

· 
Posted: 02.07.2018 - 13:29  ·  #16
meedraaiende xenons heb ik vroeger nog gehad. ik vind het niet nutteloos. Ik vind het heel praktisch en veilig.

Mijn skoda superb had het (gaf ook een nader lichtprofiel ifv snelheid - breder in bebouwde kom, verder op snelweg).
Mijn passat had full LED, en die deed dat ook - heerlijk om in het stikdonker op kleine weggetjes te sturen !
Janvis
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 43
Subject:

· 
Posted: 02.07.2018 - 13:49  ·  #17
Quote door VolvoBart

meedraaiende xenons heb ik vroeger nog gehad. ik vind het niet nutteloos. Ik vind het heel praktisch en veilig.

Mwa, ik heb nu niet het gevoel dat ik zo extreem veel meer zie in een bocht als ik eerlijk ben. Als je er op let zie je het wel, daar niet van, maar een verschil van dag en nacht vind ik het absoluut niet. Ik vind het meer gewoon een leuke fancy functie... Ik vind het wel 10X beter dan die statische bochten verlichting zoals alle moderne auto's dat hebben. Als ik één optie super onnozel vind is dat het wel, als je zo'n auto een rotonde ziet nemen lijkt het wel een disco, dan de linker mistlamp aan, dan de weer de rechter.
Bolbo
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 02.07.2018 - 14:02  ·  #18
Quote door VolvoBart

Mijn skoda superb had het (gaf ook een nader lichtprofiel ifv snelheid - breder in bebouwde kom, verder op snelweg).
Mijn passat had full LED, en die deed dat ook - heerlijk om in het stikdonker op kleine weggetjes te sturen !

Fijn als je in de polder of ander vlak landschap woont inderdaad, maar zodra het landschap wat glooiend is (zoals rondom Doorn, Utrechtse Heuvelrug zeg maar), en de auto ziet de tegenliggers niet goed aankomen, verblind je iedereen doordat je zowat continu met groot licht rijdt, en dan kan je het beter uitzetten. Ook dat is dan wel weer makkelijk, maar ik vond het toch tegenvallen toen ik laatst met zo'n moderne auto reed :-) (en de vaak stugge vering kan niet op tegen het comfort van mijn V70...)

Selected quotes for multi-quoting:   0