Hallo, vandaag een set DVD's ontvangen voor mijn V70. Huidig kaart nummer is 30.11.03 - de DVD hebben als opschrift MY12. Zijn dit dan nieuwere kaarten?
Want voordat ik aan 5 installeren begin is het wel handig om te weten of het wel nuttig is.
Andere vraag; de software van de RTI is op niveau 0BC2, is hier nog een recentere versie van?
Mijn huidige systeem laat met name regelmatig steken vallen met het bellen. Geen geluid maar wel bluetooth verbinding; enige remedie is de auto volledig stoppen, deur open, systeem uit en weer aan.
Hallo, vandaag een set DVD's ontvangen voor mijn V70. Huidig kaart nummer is 30.11.03 - de DVD hebben als opschrift MY12. Zijn dit dan nieuwere kaarten?
MY12 betekent volgen mij dat deze van Model Year 2012 zijn.
De aanduiding 30.11.03 snap ik niet (30 november 2003 ?)
Maar je kunt ze natuurlijk gewoon installeren en dan gaan rijden op plaatsen waar de oude serie niet de juiste gegevens had en daar kijken wat deze versie doet
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39895 Geregistreerd: 07 / 2009
Vandaag de update gedaan. Auto met neus naar de garage, lader aangesloten, contact op I en gaan met die banaan. uurtje of 10:30 begonnen en zo rond 15:50 klaar.
Gelukkig hoef je dit niet elke maand te doen
Vandaag de update gedaan. Auto met neus naar de garage, lader aangesloten, contact op I en gaan met die banaan. uurtje of 10:30 begonnen en zo rond 15:50 klaar.
Gelukkig hoef je dit niet elke maand te doen
Gelukkig heb je met de DVD versie van de RTI dit probleem niet
Nou de 4 nieuwe Dvd,s (2013) binnen gekregen, dus dat wordt wederom 5 uur en 15 minuten laden
Als alles goed verloopt heb ik dus de vorige 4 Dvd,s (2012) niet meer nodig en gaan ze op e-bay
Enig idee wat ik ervoor kan vragen ????
Wellicht een domme vraag, maar wat is dat allemaal met die 5 uur. Is dit wat anders als de dvd 's van RTI ? Ik heb deze onlangs gedownload , in de auto dvd speler en het draaid, is dit wat anders?
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39895 Geregistreerd: 07 / 2009