Heb onlangs een set van 4 DVD,s voor de update van mijn sensus navigatie (navteq) systeem mogen ontvangen. De totale upgrade tijd zou rond de 5 uur inbeslag nemen (motor moet draaien) en wordt indien dit wordt onderbroken automatisch voortgezet nadat de motor weer gestart wordt (overigens kun je geen gebruik maken van het navigatie systeem gedurende de upgrade).
De upgrade verliep probleemloos tot DVD 2 (ongeveer 3 uur). Daarna werd niet meer gevraagd om DVD 3 en 4 doch starte het navigatiesysteem wel op.
In de gebruiksaanwijzing staat uitdrukkelijk dat je alle 4 de disken nodig hebt. Kan iemand mij vertellen wat ik fout heb gedaan, dan wel hebben anderen vergelijkbare ervaringen.
alvast bedankt
De upgrade verliep probleemloos tot DVD 2 (ongeveer 3 uur). Daarna werd niet meer gevraagd om DVD 3 en 4 doch starte het navigatiesysteem wel op.
In de gebruiksaanwijzing staat uitdrukkelijk dat je alle 4 de disken nodig hebt. Kan iemand mij vertellen wat ik fout heb gedaan, dan wel hebben anderen vergelijkbare ervaringen.
alvast bedankt