Ik hoop dat het me is toegestaan om een vraag te stellen over de V40. Meerdere mensen hebben deze gehad en een uitlaat is een uitlaat.
De uitlaat van onze V40 is lek op 2 plaatsen. Daarnaast worden de midden- en einddemper zichtbaar slechter. Ik denk dat ik er beter een nieuwe uitlaat onder kan zetten vanaf de kat. Nu zitten er een middendemper en einddemper onder.
Ik wil niet teveel geks want het is de 2e auto en we rijden er zo'n 7.000 per jaar mee. Maar hij moet natuurlijk wel door de APK komen. Ik heb dit nog nooit gedaan, vandaar mijn vragen:
Moet ik gewoon een midden en einddemper kopen die op mijn kenteken worden aangeboden? Bijvoorbeeld een Bosal? Moet ik daar dan nog extra pakkingen en klemmen bij kopen? Ik weet dat je na de kat 1 deel in het andere schuift en vastzet met een klem, maar voor de einddemper zie ik een 3-hoekig passtuk? Moet daar nog iets tussen?
Mag ik er vanuit gaan dat de pasvorm goed is en dat ik zonder veel problemen de zaak kan verwisselen?
De uitlaat van onze V40 is lek op 2 plaatsen. Daarnaast worden de midden- en einddemper zichtbaar slechter. Ik denk dat ik er beter een nieuwe uitlaat onder kan zetten vanaf de kat. Nu zitten er een middendemper en einddemper onder.
Ik wil niet teveel geks want het is de 2e auto en we rijden er zo'n 7.000 per jaar mee. Maar hij moet natuurlijk wel door de APK komen. Ik heb dit nog nooit gedaan, vandaar mijn vragen:
Moet ik gewoon een midden en einddemper kopen die op mijn kenteken worden aangeboden? Bijvoorbeeld een Bosal? Moet ik daar dan nog extra pakkingen en klemmen bij kopen? Ik weet dat je na de kat 1 deel in het andere schuift en vastzet met een klem, maar voor de einddemper zie ik een 3-hoekig passtuk? Moet daar nog iets tussen?
Mag ik er vanuit gaan dat de pasvorm goed is en dat ik zonder veel problemen de zaak kan verwisselen?