Hoe krijg je dat spul er trouwens weer makkelijke en zonder problemen af?
Was ik vergeten in het rijdje te zetten, maar we hebben ook nog 2,5 in een nieuwe 2-tone Skoda Fabia gereden (mat-zwart onder en mat-grijs metallic boven).
Deze heb ik ontdaan van de wrap in 4 uur tijd (beste met behangstomer).
Lak was als nieuw!!
Dat is het voordeel van wrappen, bv voor Ambulance voertuigen.
Je koopt/lease ze nieuw, wrapped ze in zwavelgeel en monteert de striping op de wrap.
Na 5 jaar haal je alles eraf en je hebt nieuwe lak en je auto is nog wat waard! Ipv nog een x laten spuiten.......
Het blijft een persoonlijke mening of je dit mooi vindt maar mijn smaak is dit beslist niet. Zelfs jammer van zo'n mooie wagen!! Maar opvallen doe je er wel mee en dat is wat jij wil.
Wrappen is idd een goed alternatief voor spuiten. Een eigenaar van een reclame bedrijf bij mij in de buurt heeft ca. 3 jaar geleden zijn zilverkleurige Audi volledig gewrapt in mat zwart, en dat zit er nog steeds op.
Een paar jaar geleden las ik dat die matte lakkleuren een grote rage zouden worden en vele autofabrikanten dit zouden gaan aanbieden, maar dat is in de praktijk toch anders gelopen. Persoonlijk heb ik die matte lakkleuren nooit kunnen waarderen. Ik denk ook dat zo'n wagen als occassion moeilijk verkoopbaar is. Wel zo verstandig om dan voor wrappen te kiezen als je dit daadwerkelijk zo mooi vindt.
Naar ik heb begrepen, worden in Duitsland veel Mercedessen in het bekende beige/geel gewrapped om het eerste deel van hun leven als taxi door het leven te gaan. Na afloop van de taxiperiode gaat de wrapping er van af, resteert een nette lak op een donkere Mercedes, die je zijn leven als taxi niet kunt aanzien.
Naar ik heb begrepen, worden in Duitsland veel Mercedessen in het bekende beige/geel gewrapped om het eerste deel van hun leven als taxi door het leven te gaan. Na afloop van de taxiperiode gaat de wrapping er van af, resteert een nette lak op een donkere Mercedes, die je zijn leven als taxi niet kunt aanzien.
Dat klopt.
In Nederland heb ik diverse Ambulances en Medi-taxi voertuigen ge-wrapped (Audi A3, A4. VW Touareg en Tiguan).
Ook voor de Brandweer is dit de ideale oplossing.
Foliekleur wordt naar de juiste Brandweer rood of Ambulance zwavelgeel ge-colormatched, dus altijd de juiste kleur!