Quote door Jasperheisterkamp
Een mooie auto, ik kan er niets anders van maken eerlijk is eerlijk.
Maar, als ik het allemaal zo lees hier, hoeven we ons voorlopig nog niet druk te maken. Laat de auto zich eerst maar bewijzen. We zijn blij met onze V of S en koesteren die. Op onderhoud wordt vaak niet bezuinigd en we weten wat we hebben aan onze auto.
Dit is een nieuwkomer, misschien een opvolger voor onze huidige V of S... misschien ook niet.
Er komt heus voor mij wel een keer een moment dat ik een rit kan maken in de V90. ( mijn werkgever gaat er zo en zo 1 bestellen) Dan kan ik bepalen of het hem wordt in de toekomst.
Voorlopig rijd mijn V nog, ik wil er zeker nog 10 jaar in tokkelen, en dan zie ik wel weer. Jarenlang heb ik in een mooie 940 estate gereden, en wilde niet mee met de moderne techniek van de V70 D5, met alle toeters en bellen. Nu zou ik niet meer terug t willen... De V70 is moderner dan de 940 en zo is de V90 moderner dan de V70...
Wie weet...
Grappig toch, ik heb zojuist m'n 2008 weer ingeruild op n 2005... Ik vond t helemaal niks. En ook deze V90....ik vind t een lelijk hok...zal prima rijden enzovoort maar toch... Zal m'n leeftijd wel zijn