Na het toch wel redelijk dramatisch verlopen avontuur met de V70nn 2.5t, waarbij heel veel dingen dankzij mede forumleden zijn ontrafeld, of het nu lakdiktelagen was of geschiedenis van de auto... Of soms iets onbeduidends bij een wagen die door de verkoper als alternatief werd benoemd, dat dan weer een andere berg gekke dingen bovenwater bracht. Waarmee dat alternatief ook weer wegvalt.
Maar goed, geld terug, race diesel (2.0d met timing van obbe) terug, maar de wens om een 2.5t te bezitten is gebleven.
Maar hoe nu verder. Gewoon zomaar eentje aankopen, een gewaarschuwd mens wordt ontzettend argwanende.
Maar goed, de diesel is te duur aan het worden. De wens naar wat meer ruimte neemt toe, liefst met behoudt van een minimaal aantal pktjes en mogelijk nog belangrijker...aantal Newton metertjes.
De overbrenging is niet direct belangrijk, hand of automaat, aantal km afgelegd ergens tussen de 2 en 3 ton. (Minder mag natuurlijk ook!!). Op de minimale eisen lijst staan: Cc, ECC en trekhaak. Andere toeters en bellen mogen altijd, maar noodzakelijk is het niet. Budget is max 10.000 euro. Minder mag ook. En tot slot, zou een dik pak bonnen bij de auto, zoals ook met de diesel, met daarin alle uitgevoerde werken in de afgelopen jaren, mij vrij snel overtuigen van de staat van de wagen.
Ik woon vlakbij Schiphol, dus een auto in een straal van pak hem beet 50 km zou wel mooi zijn. Ook voor de eventuele garantie etc. na de aankoop.
Wie helpt me zoeken, of heeft er eentje op zolder liggen die hij niet meer gebruikt.
Maar goed, geld terug, race diesel (2.0d met timing van obbe) terug, maar de wens om een 2.5t te bezitten is gebleven.
Maar hoe nu verder. Gewoon zomaar eentje aankopen, een gewaarschuwd mens wordt ontzettend argwanende.
Maar goed, de diesel is te duur aan het worden. De wens naar wat meer ruimte neemt toe, liefst met behoudt van een minimaal aantal pktjes en mogelijk nog belangrijker...aantal Newton metertjes.
De overbrenging is niet direct belangrijk, hand of automaat, aantal km afgelegd ergens tussen de 2 en 3 ton. (Minder mag natuurlijk ook!!). Op de minimale eisen lijst staan: Cc, ECC en trekhaak. Andere toeters en bellen mogen altijd, maar noodzakelijk is het niet. Budget is max 10.000 euro. Minder mag ook. En tot slot, zou een dik pak bonnen bij de auto, zoals ook met de diesel, met daarin alle uitgevoerde werken in de afgelopen jaren, mij vrij snel overtuigen van de staat van de wagen.
Ik woon vlakbij Schiphol, dus een auto in een straal van pak hem beet 50 km zou wel mooi zijn. Ook voor de eventuele garantie etc. na de aankoop.
Wie helpt me zoeken, of heeft er eentje op zolder liggen die hij niet meer gebruikt.