Met de vakantie achter de rug heb ik me wel een beetje zorgen gemaakt over de ophanging van de v70. Er zaten nivomat dempers onder de auto toen ik hem kocht en auto was voorzien van een derde zitrij. Na een tijdje merkte ik dat er mindere demping was en een kleine olielekkage. Ik heb tweedehandse nivomats gekocht die er beter uitzagen dan mijn huidige en heb er ook een set veren bijgekregen.
De auto hangt met lichte sleurhut, 3 personen met belading toch vrij door naar achteren en heb gezien dat de dempers ook een paar keer tegen het chassis zijn aangekomen.
Mijn vraag, had ik mijn veren ook moeten mee vervangen met de dempers of zijn de dempers gewoon defect? Zonder belasting komt de auto wel weer horizontaal te staan.
Zal ff kijken of ik een foto kan maken van de stand.
Veren en dempers kwamen onder een d5 vandaan. Geen awd
De auto hangt met lichte sleurhut, 3 personen met belading toch vrij door naar achteren en heb gezien dat de dempers ook een paar keer tegen het chassis zijn aangekomen.
Mijn vraag, had ik mijn veren ook moeten mee vervangen met de dempers of zijn de dempers gewoon defect? Zonder belasting komt de auto wel weer horizontaal te staan.
Zal ff kijken of ik een foto kan maken van de stand.
Veren en dempers kwamen onder een d5 vandaan. Geen awd