Bij Pul In Urk hebben ze de pomptiming van mijn 1999-er V70 weer goed afgesteld. Mijn startprobleem is weg en ook bij hoge snelheden blijft nu het motormanagmentlampje uit. Knap gedaan van Jaap Pul en dat in een krap halfuurtje. De vorige eigenaar heeft volgens mij ruim 80.000 km gereden met een pomp die niet goed afgesteld stond.
Maar nu: ik vind dat er wat meer trillingen in de auto zijn, de motor iets rauwer loopt en nu behoorlijk aan het roeten is. Dat had ie wel maar na even een paar keer de kickdown te gebruiken was dat weg. Nu niet. Ik heb Pul nog niet kunnen bellen hierover daarom mijn vraag:
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Is het toeval dat dit nu na de afstelling is gebeurd?
groetjes Rudiger
Maar nu: ik vind dat er wat meer trillingen in de auto zijn, de motor iets rauwer loopt en nu behoorlijk aan het roeten is. Dat had ie wel maar na even een paar keer de kickdown te gebruiken was dat weg. Nu niet. Ik heb Pul nog niet kunnen bellen hierover daarom mijn vraag:
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Is het toeval dat dit nu na de afstelling is gebeurd?
groetjes Rudiger