Ik ben in CH aan het werk, vanmorgen bij -12 graden wilde de D5 niet aanslaan, na 20 pogingen lukte dat, liep even heel rauw (denk door de kou) en vervolgens op weg naar mijn werk. Onderweg greep het motormanagement (gele gevaren driehoek) in en ging in noodloop om vervolgens af te slaan. Weer starten, dat ging nu in 1x, en weer op weg. Honderd meter weer in noodloop en even verder stopte hij er weer mee, dat ging zo een paar keer door en besloot gelijk maar door te rijden naar de dealer in Zurich.
Daar staat hij nu in afwachting op de diagnose.....
Ik hoop dat het meevalt, want als hier in CH iets meevalt dan is het nog gewoon ontzettend duur ... valt het niet mee dan wordt het onbetaalbaar....
Iemand al een idee wat er hier aan de hand zou kunnen zijn.
Naar mijn mening heeft het absoluut met de kou te maken, dieselpomp, dikke olie...
Ik was net zo blij met mijn Volvo, maar nu laat ie me toch mooi in de bittere kou staan.... Ik heb jaren LR gereden en ondanks dat er altijd wel iets mee aan de hand was heeft geen enkele LR me ooit laten staan.
Groet Boelo
Daar staat hij nu in afwachting op de diagnose.....
Ik hoop dat het meevalt, want als hier in CH iets meevalt dan is het nog gewoon ontzettend duur ... valt het niet mee dan wordt het onbetaalbaar....
Iemand al een idee wat er hier aan de hand zou kunnen zijn.
Naar mijn mening heeft het absoluut met de kou te maken, dieselpomp, dikke olie...
Ik was net zo blij met mijn Volvo, maar nu laat ie me toch mooi in de bittere kou staan.... Ik heb jaren LR gereden en ondanks dat er altijd wel iets mee aan de hand was heeft geen enkele LR me ooit laten staan.
Groet Boelo