Ik weet het, ik ben eigenwijs .... moet het zelf ervaren om er een mening over te hebben... en die heb ik nu,...
Ik was erg enthousiast toen ik de H&R veren onder de auto had laten zetten... nu na een maandje of wat vind ik het toch te stug... het stuitert net wat te veel,.. kan ik dat oplossen met nieuwe schokbrekers die bij verlagingsveren horen? dat ik dan weer wat comfort terug krijg of blijft ie zo stug? wat ik ook doe? dan maar weer eraf laten halen en de originele veren er weer op....
Ik moet er zelf wel mee lachen want ik was nogmaals echt enthousiast toen het er net op zat.. ik vond de auto te hoog, vroeger deed ik dat bij iedere auto en had er geen last van... nu vind ik het toch ook fijn om wat comfort te hebben.
Was ik al niet gewaarschuwd door diverse mede-forummers... jazeker wel.. nogmaals ik ben ook eigenwijs .. ik weet het... ik moet het zelf altijd ondervinden. Sorry voor mijn eigenwijsheid. Ik heb volgens mij op sommige posts nog geantwoord dat het zelfs fijner rijdt... en dat dacht ik misschien op dat moment ook wel.
Advies gevraagd,
Wat zal ik eens doen?? , zorgen dat de auto mooi laag blijft ( dat vind ik nog steeds erg mooi) en investeren in andere schokbrekers? Zo ja wat zal ik dan monteren? Wat is een goede schokbreker in combi met de 40mm H&R veren zodat er wat comfort terug gaat komen?
Ik kan ook de wielen verwisselen dus de 18 inch met 245/40 banden eronderuit en met de 17 inch balder eens kijken of ik wat comfort terug win, daar zitten 225/50 banden onder... kan ook een goed idee zijn of zal het nog net zo stug zijn?? of misschien net dat beetje comfort terug dankzij de dikke banden...en weer blij...
Of gewoon m'n verlies nemen en de veren eronderuit halen en een wijze les gehad hebben..., das nog het goedkoopste en blijf ik niet nodeloos investeren in schokbrekers waar ik stug mee blijf enz enz... ??
Ik ga vandaag aan de schandpaal... durf ik dit te posten... ha ha.. ik ben erg...
Ik was erg enthousiast toen ik de H&R veren onder de auto had laten zetten... nu na een maandje of wat vind ik het toch te stug... het stuitert net wat te veel,.. kan ik dat oplossen met nieuwe schokbrekers die bij verlagingsveren horen? dat ik dan weer wat comfort terug krijg of blijft ie zo stug? wat ik ook doe? dan maar weer eraf laten halen en de originele veren er weer op....
Ik moet er zelf wel mee lachen want ik was nogmaals echt enthousiast toen het er net op zat.. ik vond de auto te hoog, vroeger deed ik dat bij iedere auto en had er geen last van... nu vind ik het toch ook fijn om wat comfort te hebben.
Was ik al niet gewaarschuwd door diverse mede-forummers... jazeker wel.. nogmaals ik ben ook eigenwijs .. ik weet het... ik moet het zelf altijd ondervinden. Sorry voor mijn eigenwijsheid. Ik heb volgens mij op sommige posts nog geantwoord dat het zelfs fijner rijdt... en dat dacht ik misschien op dat moment ook wel.
Advies gevraagd,
Wat zal ik eens doen?? , zorgen dat de auto mooi laag blijft ( dat vind ik nog steeds erg mooi) en investeren in andere schokbrekers? Zo ja wat zal ik dan monteren? Wat is een goede schokbreker in combi met de 40mm H&R veren zodat er wat comfort terug gaat komen?
Ik kan ook de wielen verwisselen dus de 18 inch met 245/40 banden eronderuit en met de 17 inch balder eens kijken of ik wat comfort terug win, daar zitten 225/50 banden onder... kan ook een goed idee zijn of zal het nog net zo stug zijn?? of misschien net dat beetje comfort terug dankzij de dikke banden...en weer blij...
Of gewoon m'n verlies nemen en de veren eronderuit halen en een wijze les gehad hebben..., das nog het goedkoopste en blijf ik niet nodeloos investeren in schokbrekers waar ik stug mee blijf enz enz... ??
Ik ga vandaag aan de schandpaal... durf ik dit te posten... ha ha.. ik ben erg...
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).