Ik voel me gevleid.
Ja ik sta momenteel een beetje sceptisch tegenover het merk Volvo,hoe dat is gekomen kunnen jullie allemaal in mijn webdagboek lezen.
Hoewel de Grijze koets zich nu weer voorbeeldig gedraagt ben ik er wel klaar mee.
De kans is aanwezig dat ik naar de technische dag in Elst kom met een Mercedes,aanstaande zondag komt er namelijk iemand voor de Volvo.
Vergeet niet, dat ook mercedes zijn (dure) reparaties heeft. Ik werk zelf in de bedrijfswagen kant van MB (trucks en vans) en ik zie daar genoeg voorbij komen.
Mocht je benzine willen blijven rijden, dan zou ik meer richting de kant van lexus/toyota kijken, die merken maken serieus betrouwbare auto's. De diesels daarintegen van deze generatie zijn bagger. Maar goed daar zit dan weer geen ster of volvo badge op, en hebben zo hun eigen "saaie" imago helaas.
Ik ben erg benieuwd wat zon technische dag inhoud, en hoor en graag wat meer over!
Ook een Mercedes heeft regelmatig en goed onderhoud nodig,ook een Mercedes kan kapot gaan en dure reparaties nodig hebben.
Ja dat kan allemaal,maar van die Mercedes kan ik het hebben.Gek hé?
Dat is dat gevoel wat ik beschreef.
Ik heb geen idee wat ik aan m'n auto zou willen laten doen op zo'n dag. Heb de wagen pas net en alles lijkt in orde, hij is tot vlak voor de aankoop altijd bij de dealer onderhouden.
Het enige wat ik wel graag zou willen is de mening over de loop en geluid van de motor, mijn collega heeft een oudere 163 pk D5 en die loopt toch wel wat stiller dan de mijne. Maar als ik mijn D5 weer vergelijk met mijn vorige mondeo 2.0 TDCI dan loopt mijn Volvo juist als een zonnetje. Dus tsja, mijn gevoel zegt dat mijn 185 PK D5 gewoon loopt zoals ie hoort te lopen maar een bevestiging van wat ervaringsdeskundigen zou wel fijn zijn