Even een vraagje. Moet je jezelf van tevoren aanmelden voor deze techniekdag? Als je werkzaamheden wil verrichten aan de auto is er iets van een wachtlijst? Is voor mij de eerste keer vandaar deze vraag.
Als ik het goed begrijp (bericht van 2016 ook gelezen) gaan de organisatoren hier nog laten weten wat er te doen is, welke werkzaamheden ze aanbieden tegen welke prijzen en ja, dan moet je je inderdaad voor opgeven
Ik wacht ook al in spanning af
Als ik het goed begrijp (bericht van 2016 ook gelezen) gaan de organisatoren hier nog laten weten wat er te doen is, welke werkzaamheden ze aanbieden tegen welke prijzen en ja, dan moet je je inderdaad voor opgeven
Klopt helemaal.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Ik ga bij VolvoTune even informeren voor tuning van mijn T5, die staat namelijk niet in de openingspost. Als dat mogelijk is dan wil ik graag ook de technische inspectie, als het niet mogelijk is... dan zal ik er niet bij zijn. Want om voor enkel de technische inspectie 2x 180km te gaan rijden...
* Het overzicht met wat we die dag aanbieden komt deze week hier op het forum, technische keuring en tuning is er daar in
ieder geval eentje van, een nieuwe variant is de mogelijkheid om je airco systeem te laten en en reinigen.
* Mocht je je willen aanmelden voor het een of ander dan graag een PM naar mij zij de gek met de volgende info;
- Wat je wilt laten doen aan je Volvo, i.g.v. tuning een power of eco tune
- VIN code of kenteken
- Volvo type
- Naam en 06 nr
- Prive mail adres
- Graag aangeven of je in de ochtend of middag wilt komen.