Haha, leuk, die betrokkenheid.
Ik heb de MB E-klasse estate gister bekeken en gereden. Interieur en exterieur zag er grotendeels netjes uit, afgezien van wat roest in de motorruimte, maar ik heb wel sterke twijfels bij de kilometerstand (225.000). Import uit Duitsland, verkoper is een dealer die er eerlijk bij vertelde dat hij deze auto van een handelaar had die hem ook een teruggedraaide BMW had verkocht (kwam hij later achter). Het is zijn eigen auto, hij rijdt er al 4 jaar in, onderhoud netjes op orde, dus wellicht is dat het belangrijkste.
Wel een behoorlijke trilling uit de achteras bij vermogensvraag, ws aandrijfassen want koppeling en vliegwiel zijn nieuw, dat laatste kon je wel goed voelen. Afgesproken dat hij met zijn garage ging bespreken wat het zou kosten om dat te repareren.
Al met al niet afgeschreven maar ook niet helemaal gerust.
Net geboden op een mooi uitgeruste V70nn van 2008 die hier plm. 650 km vandaan staat. Die is me eigenlijk te duur dus ik heb een wanhoopspoging gedaan maar verwacht er niet teveel van. Toch loopt het ook echt geen storm met de V70 hier in Spanje, dus wie weet.
Volgende week ben ik op reis dus het kan nog wel even duren voordat er een definitieve beslissing volgt