Vandaag een pre-tour gehad via een videocall. Apk van december dus de basis zit wel snor (roet uitstoot, remmen, verlichting, sturen, etc.. Eerlijk de 'obvious' minpunten laten zien, o.m. een kras van een sleutel op de zijkant, de HU850 werkt niet (helemaal niks is wel vreemd! Zekering?!), de RTI lezer niet maar het scherm gaat wel omhoog met de afstandsbediening, de 4c schokkers zijn vervangen voor normale (voor mij best, OK voor apk maar wel een irritante melding die zelfs Volvo niet kan verwijderen blijkbaar), het dakraam zou niet helemaal goed lopen...
Aardig wat, maar daar is de prijs ook naar.
Allemaal dingen die mijn OebeSetenta niet eens had, dus da's als de oude Benzen hè...Als het er niet op zit kan het ook niet kapot gaan! Maar ja, heb ik weer wat te klussen met hulp van dit forum.
Nieuwe Volvo accu en banden achter. Stuurpomp gereviseerd (lekte langs het asje).
Maar ziet er voor de rest prima uit, dus ik denk dat ik het maar gewoon doe. Als het een rampenbak is ben ik hem zo weer kwijt voor dat geld. Dinsdag zou ik naar Madrid kunnen om hem op te halen dus als het doorgaat zijn jullie nog niet van me af!
En dan zal ik wat plaatjes plaatsen zodra ik weer veilig thuis en uitgeslapen ben...tenzij er eerst driftig gepoetst moet worden...alleen ben ik niet zo'n poetser