Bedankt voor de antwoorden.
Zal morgen eens wat adressjes bellen om prijs op te vragen.
Weet nog niet echt of ik hem laat maken, auto is eigenlijk niet veel meer waard.
Maar ik weet nu wat ik heb, en hij bevalt nog prima verder (en de tweede zoon komt er ook aan met rijbewijs)
Ik begrijp dat ik minmaal de plaat moet vervangen ivm de olielekkage.
Via autodoc zie ik een compleet set voor rond de 250 euro.
Daar komt dan nog een vriesstop bij en een krukaskeering en arbeid.
Ik begrijp dat ik met een nieuw set speciaal gereedschap nodig heb, als ik geen nieuw set koop heb ik dan geen speciaal gereedschap voor de koppeling nodig?
Met een nieuw set wordt het lastig om het zelf te gaan doen, aan de andere kant kan mij eigenlijk niet zo veel gebeuren (ivm de waarde van de auto).
Nog even over de foto met de uitsparing waar je de starterkrans ziet, hoort hier geen kapje op?
Groeten Jeroen
Zal morgen eens wat adressjes bellen om prijs op te vragen.
Weet nog niet echt of ik hem laat maken, auto is eigenlijk niet veel meer waard.
Maar ik weet nu wat ik heb, en hij bevalt nog prima verder (en de tweede zoon komt er ook aan met rijbewijs)
Ik begrijp dat ik minmaal de plaat moet vervangen ivm de olielekkage.
Via autodoc zie ik een compleet set voor rond de 250 euro.
Daar komt dan nog een vriesstop bij en een krukaskeering en arbeid.
Ik begrijp dat ik met een nieuw set speciaal gereedschap nodig heb, als ik geen nieuw set koop heb ik dan geen speciaal gereedschap voor de koppeling nodig?
Met een nieuw set wordt het lastig om het zelf te gaan doen, aan de andere kant kan mij eigenlijk niet zo veel gebeuren (ivm de waarde van de auto).
Nog even over de foto met de uitsparing waar je de starterkrans ziet, hoort hier geen kapje op?
Groeten Jeroen
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).