Al enige tijd zie ik een vettige nevel op een vacuümslang.
De slang al een keer vervangen en voorzien van nieuwe klem.
Andere leidingen gecontroleerd op lekkage. Niets kunnen vinden.
De enige slang die wat makkelijk is te verwijderen, is de vacuumslang die naar de rembekrachtiger loopt.
Deze blijkt aan de binnenkant ook een vettige nevel te bevatten.
Ik kan alleen niet goed vaststellen of het olie is of remvloeistof. Daarvoor is de hoeveelheid te klein.
Maar aangezien in een inlaatspruitstuk volgens mij bijna altijd een vacuüm heerst, lijkt het mij niet logisch dat de olienevel op de andere vacuümslang van de rembekrachtiger afkomstig is. (Als er overdruk zou zijn, kan ik mij wel voorstellen dat een slang vloeistof lekt).
Heeft iemand een idee of het remvloeistof is of motorolie en wat de oorzaak kan zijn?
ps. de carterventilatie is een jaar geleden preventief vervangen.
De slang al een keer vervangen en voorzien van nieuwe klem.
Andere leidingen gecontroleerd op lekkage. Niets kunnen vinden.
De enige slang die wat makkelijk is te verwijderen, is de vacuumslang die naar de rembekrachtiger loopt.
Deze blijkt aan de binnenkant ook een vettige nevel te bevatten.
Ik kan alleen niet goed vaststellen of het olie is of remvloeistof. Daarvoor is de hoeveelheid te klein.
Maar aangezien in een inlaatspruitstuk volgens mij bijna altijd een vacuüm heerst, lijkt het mij niet logisch dat de olienevel op de andere vacuümslang van de rembekrachtiger afkomstig is. (Als er overdruk zou zijn, kan ik mij wel voorstellen dat een slang vloeistof lekt).
Heeft iemand een idee of het remvloeistof is of motorolie en wat de oorzaak kan zijn?
ps. de carterventilatie is een jaar geleden preventief vervangen.