Quote door Malmö
Ok. Super!
Ga binnenkort even de vloeistof vervangen mbv. drain en fill methode.
Gewoon vaatje leeg maken met een spuit en dan weer vullen. Even helemaal naar links en naar rechts sturen en dan het proces herhalen totdat de vloeistof mooi groen is.
Was eigenlijk van plan om ook mijn reservoir te vervangen maar die krijg je er nauwelijks tot niet af.
Zit vast geclipt aan het koelvloeistoftankje.
Vanmiddag even geprobeerd op de sloop om zo'n stuurbekrachtigingsreservoir los te krijgen maar wilde niet lukken.
De man van de Volvo sloperij bevestigde dit. Hij zei, 9 van de 10 keer breekt de boel af.
Verder, die slangen losmaken en nieuwe slangklemmen erom heb ik ook niet zo'n zin aan.
Je krijgt er altijd geëmmer mee met lekkages.
Maar een keer de vloeistof vervangen kan natuurlijk nooit geen kwaad.
Even met een smalle schroevendraaier tussen koelvloeistofreservoir en oliereservoir het klipje wat ruimte geven, oliereservoir een beetje op een neer bewegen en dan moet ie los kunnen zonder brekerij.