Ook ik heb net een bestelling binnen van https://www.longlife100.de/nl Inderdaad iets hogere verzendkosten, maar dan nog veel goedkoper dan andere webshops. En ik heb ze allemaal bekeken!
Zondag besteld en vandaag in huis. Vanuit Duitsland vind ik dat heel erg snel.
Hangt er natuurlijk van af wat je in je blok kiepert. Ik gebruik al jaren lang een vol-syntheet A3/B4 zoals voorgeschreven. En het gaat al ruim 7 ton goed....
even op inhaken
de volvo die in onlangs heb gekocht was van iemand die in pernis werkte bij de shell
hij kocht altijd olie van de action
die werdt daar gemaakt alleen in andere verpakking
Ja dat geloof ik graag.
Goede motorolie valt of staat met de additieven. Als je die informatie zelf kan ophalen in je fabriek en kennis van zaken hebt, dan kan ik me voorstellen dat je dat doet.
Als ik er action olie in zou gooien, dan heb ik geen idee wat ik er in gooi. Ik neem liever geen onnodig risico en gooi er een gerenommeerd merk in voor 20 eu meer. 30 of 60 euro olie vind ik niet zo spannend als je ook je banden voor 600 eu moet vervangen. Als ik goedkoop wil rijden, ga ik wel weer Peugeot rijden.
Voor mij is de betrouwbaarheid van de auto het belangrijkste. Met besparen op olie werk ik dat tegen.
betrouwbaarheid hou ik ook van
de samenstelling en voorgeschreven additieven zitten er gewoon in
deze persoon heeft daar tot aan zijn pensioen gewerkt dus weet wel hoe of wat