Quote door frans_v70Quote door Greyline@frans_v70 ... tja, ik denk dat je bedoelt "startte" hoezo........ Dit bericht is 1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: Today at 18:09 door frans_v70.
Quote door Greyline Quote door frans_v70Quote door Greyline@frans_v70 ... tja, ik denk dat je bedoelt "startte" hoezo........ Dit bericht is 1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: Today at 18:09 door frans_v70. ..... :whistle: .....
Hallo allemaal, Mijn vorige account (Black Superduke) weigerde dienst, heb me nieuw moeten registreren onder een andere naam.... Aanzuigpijp van de oliepomp van mijn "nieuwe V70" is in zijn geheel vervangen (vroeger staal, nu kunststof), dat probleem is dus verholpen. Bedankt voor jullie hulp! Gr. Marcel
Quote door V7TIG Hallo allemaal, Mijn vorige account (Black Superduke) weigerde dienst, heb me nieuw moeten registreren onder een andere naam.... Aanzuigpijp van de oliepomp van mijn "nieuwe V70" is in zijn geheel vervangen (vroeger staal, nu kunststof), dat probleem is dus verholpen. Bedankt voor jullie hulp! Gr. Marcel mischien dat de mods je account na kunnen kijken?