Geachte,
Mijn D5 185 pk motor is geheel gereviseerd. Ook het draaiend gedeelte.
Turbo, Injectoren en roetfiter zijn vervangen.
Nu het volgende zorgwekkende probleem.
80 wegen of 50 wegen geen problemen.
Zodra ik mee op de snelweg begeef en 120 ga rijden, stijgt het verbruik naar 7,5 a 8 liter op de 100.
Auto rijdt dan ook niet lekker.
Nu heb ik het oliepijl bekeken en deze staat veel te hoog. 1Cm boven max.
Twee maanden geleden was het pijl in orde.
Heb ik hier een oliebron onder de kap?
Of hoe komt de diesel in het carter?
De uitlaatgassen stinken naar slecht verbrande brandstof.
Iemand een idee?
Revisie bedrijf denk aan de dieselpomp???
Alvast bedankt voor de reacties.
Met vriendelijke groet, Roland.
Mijn D5 185 pk motor is geheel gereviseerd. Ook het draaiend gedeelte.
Turbo, Injectoren en roetfiter zijn vervangen.
Nu het volgende zorgwekkende probleem.
80 wegen of 50 wegen geen problemen.
Zodra ik mee op de snelweg begeef en 120 ga rijden, stijgt het verbruik naar 7,5 a 8 liter op de 100.
Auto rijdt dan ook niet lekker.
Nu heb ik het oliepijl bekeken en deze staat veel te hoog. 1Cm boven max.
Twee maanden geleden was het pijl in orde.
Heb ik hier een oliebron onder de kap?
Of hoe komt de diesel in het carter?
De uitlaatgassen stinken naar slecht verbrande brandstof.
Iemand een idee?
Revisie bedrijf denk aan de dieselpomp???
Alvast bedankt voor de reacties.
Met vriendelijke groet, Roland.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).