Om te beginnen hebben we Ardeca verteld dat marketing technisch het niet slim is om deze olie te op die manier te positioneren.
Hij heeft immers o.a. MB goedkeur en ook BMW LL04, en vele andere vrijgaves.
( geen VW , kan er zeker in, maar VW geeft alleen ok aan 5W30, waarom weet niemand )
Tevens heeft die Ardeca Pure Sports Double Ester 5W40 een C3, en dat is voor wagens met DPF, en geloof me die belasten de olie flink.
De stabiliteit bij hogebelasting ,zowel thermisch als mechanisch is enorm
Het is een long life, zou er 30.000 in kunnen blijven , voor wie dat durft ...
20.000 km in een LPG blok kan zeer zeker, en in andere blokken ook, hoewel een 15.000 verversingstermijn voor diesels aan te raden is.
Deze olie heeft zulke sterke additieven en ook enorm sterke smeerfilm door de esterische basisolien dat de smeerfilm enorm sterk is, en dat daarom race en sport gebruik ook nog eens mogelijk is,
Kan je nagaan hoe goed de prestaties zullen zijn bij normaal gebruik.
Als je een 2,3 turbo hebt, heb je het zelfde blok als ik, en daar zit bij mij de zelfde in, hij loopt zijdezacht op die olie, je merkt het meteen.
Gisteren nog een opmerking gekregen van een Volvo monteur dat hij zo mooi stil en gladjes liep.
Kan je nagaan wat olie uit kan maken...
Het is geen sexy product, ziet er allemaal het zelfde uit, maar is een van de belangrijkste componenten van de motor..