He Trissy wil je wel helpen met de blade hoor.! Maar zit er een AB op de classic?
Wat een vraag! Alleen de MX-5 doe ik voor nu nog handbediend open maar ook daar wordt aan gewerkt. Klasse 3 alarm ligt er al. Nu alleen het weer nog! Maar lijkt me wel vet hoor Patrick!
Ik heb m'n switchblade binnen! Vanavond ff laten slijpen op de markt en dan ff kijken hoe ik de transponder over kan zetten. Kan het sleutelgedeelte ook open gelikt worden?
Even Funkie Patrick PM-en! Die weet dat gegarandeerd Patrick.
Wat dacht je van langsrijden met een kratje pils in de koffer, gegarandeerd dat jij met een werkende switchblade terug rijdt. En rijden is fijn in een Volvo!
Sleutel gedeelte krijg je ook uit elkaar. En zie daar de ruimte voor de transponder.
Is mij ook gelukt.
Staan mooie fotos in dit topic , eventussen de spam doorlezen (helaas)
Het is mij gelukt om ergens de sleutel geslepen te krijgen, voor 4 € hier in het stadje. Nu sta ik op het punt om de sleutel open te snijden. Geslepen sleutel past niet perfect in het slot, maar kan uiteindelijk wel rond. Moet dus nog even nageslepen worden.
Dat rode plastic in de sleutel is wel een stuk lastiger uit te snijden dan het zwarte, wat veel zachter is. Transponder erin gebouwd, alleen het opdraaien van de veer vereist heel veel geduld. Heb er heel veel op gevloekt .
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Voor mijn sleutel heb ik me op Wouter Priem (Priad) gericht.
Hij heeft mijn kauwgom en druppel ongebouwd in een klapsleutelhuis dat hij zelf had.
Het geheel kostte me net geen 100 euro en ik heb er helemaal niets voor hoeven doen.
Het kon binnen een week, opsturen, bewerken, en terugsturen. Zo simpel kan het zijn.
Leuker is het als je het zelf kunt doen. Dan bespaar je denk ik 50 euro aan arbeid. Immers je moet wel een klapsleutel op de sloop halen en een sleutelbaard, laten, aanpassen.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).