Ik denk dat die nu toch ergens rond de pak een beet 35 jaar zal zitten! Is mijn gevoel als je ook kijkt naar de leeftijden van actieve leden hier op het forum! Op zich een nette waarde vindt ik. Niet?
Ik denk dat je iets te positief denkt, Tris .
Wij op het forum zijn nog wel jong ja, maar dat zegt niets over het gemiddelde in een Volvo. Kijk maar eens goed om je heen.
Ik kan wel wat afleiding gebruiken...
Vanavond bij het ombouwen mn transponder gebroken...
En echt op een heeel domme manier! Was totaal niet nodig geweest! Ding was er prima uitgekomen en alleen bij t erin plaatsen weer stom bezig geweest!!!
Morgen maar naar de dealert en een nieuwe sleutel bestellen...
Tenzij iemand een geniale oplossing weet?!
B!
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Ben dr wel achter gekomen dat bij de nieuwe klap/baarddelen je helemaal niet hoeft te boren voor het plaatsen van de (hele) transponder... het klapdeel zit nl niet verlijmd en kun je dus heel eenvoudig uit elkaar halen en dan vervolgens de transponder in het daarvoor bestemde vakje plaatsen...
Vervolgens veer opdraaien en delen weer tegen elkaar drukken!
Doe er je voordeel mee!!
@ddh. Mischien heb je gelijk maar als diegene die de vraag stelt niet eens meer reageert? Is ook wel prettig......want dan grieplen we het topic vol SORRY
Kunnen we beter in het stammtisch topic verder grieplen
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Verwijderen ging verassend makkelijk...
Stanley mes kwestie van pellen.
Tip: begin te pellen aan de baardzijde op het haakse deel van het rubber.
Daar vind je nl een gaatje aan de zijde waar de transponder zit. Scheelt je weer n hoop gepel aan de verkeerde kant!
Vanuit t gaatje pel je verder langs het rubber weer evenwijdig aan de baard. Daar vind je onder de rubberlaag een gootje waar de transponder in zit.
@ddh. Mischien heb je gelijk maar als diegene die de vraag stelt niet eens meer reageert? Is ook wel prettig......want dan grieplen we het topic vol SORRY
Kunnen we beter in het stammtisch topic verder grieplen
Er zit een magneetje in dat buisje en daar zit een spoeltje op en dat zorgt voor een magnetisch veld wat een signaaltje geeft en ontvangen wordt in de auto en die is doormidden dus helaas geen oplossing meer!
Maar bartholy ik zei ook niet dat ze gelijmd zijn wel bij origneel die bij de auto zit. De losse of imitatie kunnen helemaal los en heb je dat wel gedaan? Of heb je hem er tussen geprobeerd te wringen? Zo niet heb je hem niet in de uitsparing voor de transponder gelijmd en is hij eruit gekomen tijdens opwinden van de baard en dichtklikken? Kan me niet anders voorstellen hoe?
Jammer nu kost het wel een smak centjes maar succes ermee!