Mmm... De stoeprandschade kan ook door iemand anders worden toegebracht die in je auto rijdt...
Dat heb ik mogen ervaren met twee wielen van nog niet eens 3 maanden oud. Doet zeer.
Wat vinden we van deze velg in 18" ?
Kan deze voor heel weinig overnemen inclusief winterbanden (2 slecht en 2 goed) dus er zal nieuw rubber omheen moeten.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Ik heb nog nooit in een Volvo met velgen groter dan 16" gezeten (denk ik), dus ik weet niet of het veel verschil maakt in comfort.
17" staat wel mooier, al kunnen de 16" Oden ook nog wel
Mmm... De stoeprandschade kan ook door iemand anders worden toegebracht die in je auto rijdt...
Dat heb ik mogen ervaren met twee wielen van nog niet eens 3 maanden oud. Doet zeer.
Helaas kan ik dat excuus niet gebruiken, maar het doet nog altijd even zeer . Heeft veel te maken met de parkeergarage waar ik werk. Is gemaakt voor auto's van max Golf formaat en de boordstenen liggen ook nog eens verkeerd. Hebben at ettelijke collega's tegen gezeten en banden stuk gereden. Ze hebben het deze week gelukkig eindelijk aangepast.
Hmm hoor net bij de Volvo dealer dat de velgen die ik liet zien niet gaan passen ivm verkeerde steek.
Velgen zijn van een oud type S80 en dat past niet op een nieuw type V70 vertelden ze.