Begin vorige week heb ik enkele onderdelen besteld bij een Volvo dealer voor mijn V70. Heel handig, de betreffende dealer heeft een bestelformulier op hun site. Na plaatsen van de bestelling verscheen de mededeling dat zij mij gaan bellen met een prijsopgave en bevestiging.
Woensdag nog niets gehoord, dus zelf maar even gebeld. De magazijnman had net koffiepauze, dus mijn gegevens achtergelaten bij de telefoniste/receptioniste. Zij beloofde dat ik dezelfde dag een telefoontje mocht verwachten.
Nu ben ik heel geduldig :whistle: dus tot gisteren gewacht om een mailtje te sturen naar de vestigingsmanager. En ook daar kwam geen reactie op.
Is het te veel moeite voor de dealer om onderdelen te bestellen? En zo ja, waarom dan een bestelformulier op de site?
Herkenbaar, beste mede forummers, of is dit de uitzondering die de regel bevestigd?
Woensdag nog niets gehoord, dus zelf maar even gebeld. De magazijnman had net koffiepauze, dus mijn gegevens achtergelaten bij de telefoniste/receptioniste. Zij beloofde dat ik dezelfde dag een telefoontje mocht verwachten.
Nu ben ik heel geduldig :whistle: dus tot gisteren gewacht om een mailtje te sturen naar de vestigingsmanager. En ook daar kwam geen reactie op.
Is het te veel moeite voor de dealer om onderdelen te bestellen? En zo ja, waarom dan een bestelformulier op de site?
Herkenbaar, beste mede forummers, of is dit de uitzondering die de regel bevestigd?