Onderste motorsteun vervangen door exemplaar met PU-rubbers.
Positief:
-wisselen van versnelling gaat vloeiender doordat de motor duidelijk minder kantelt.
-de 5-cilinder "roffel" is nadrukkelijker aanwezig
-motor hangt beter aan het gas
minder:
-iets meer trillingen bij stationair toerental
negatief:
-irritante trilling en bromtoon bij stationair zodra de airco aanslaat
Zijn er forummers met vergelijkbare ervaringen?
(foto geleend van Folke)
Positief:
-wisselen van versnelling gaat vloeiender doordat de motor duidelijk minder kantelt.
-de 5-cilinder "roffel" is nadrukkelijker aanwezig
-motor hangt beter aan het gas
minder:
-iets meer trillingen bij stationair toerental
negatief:
-irritante trilling en bromtoon bij stationair zodra de airco aanslaat
Zijn er forummers met vergelijkbare ervaringen?
(foto geleend van Folke)
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).