Quote door staaf
Ik had de LMM reeds gewisseld met een andere (weliswaar ook geen nieuwe).
Ik moet toegeven dat bij mij het schommelen van stationair ook weer optreed. Mogelijks kan de gebruikte o-ring niet tegen diesel?
Ik heb gisteren nogmaals de maf gereinigd. Meerdere korte shots met liqui moly. Vooral op het middelste kanaal. Ik zag laatst een filmpje van bosch waarin naar voren kwam dat hierin een scherpe bocht zit met een soort vangbakje.
Dit was voor mij weer inspiratie om hier nog eens naar de kijken, de maf ligt er zo af niet waar?
Vanavond zelf een stuk gereden en ik moet niet anders zeggen dat je dit merkt. Directer reageren op de voet.
Tijdens het rijden ook Vida mee later draaien en daarin viel op dat vooral de luchtmengverhouding erg fluctueert. De meting kan pardoes een stuk lager zijn of hoger of piekvormig. Rijdend merk je hier niks van, maar stationair klopt dit precies.
Je ziet precies de toeren dip terug in de waarde van luchmengverhouding.
De symptomen passen er volgens vele online beschrijvingen bij.
Toch zei jij dat jouw maf vervanging niet het gewenste resultaat had, weet je hoe oud die vervanging was?