In mijn pas aangeschafte S 80 zat een NIET Volvo radio die ik heb vervangen door een moderner type. Het ontvangst van FM zenders is echter niet zo best :? en ik twijfel over de antenne aansluiting. Achter de radio is alles correct aangesloten. Vraag aan de Volvo dealer te Veendam over een loshangende connector uit een kabelboom achter de bekleding in de kofferruimte aan de passagierszijde leverde op dat de beste man, na half in de kofferbak te hebben gelegen, mij slechts wist te vertellen dat de antenne in de achterbumper is gemonteerd maar hij wist niets te vertellen over de aansluiting ter plaatse en al helemaal niets over de betreffende connector. :shock: geen vakman dus en hij stelde voor de bumper te laten verwijderen voor nader onderzoek :evil: Thuis de bekleding in de kofferbak tegen de achterzijde van de auto maar eens helemaal weggehaald en dan tref ik zo ongeveer onder het linker achterlicht een uitsparing in het plaatwerk met een op een stekker lijkende doorvoering.
Wie kan mij vertellen hoe dat zit met de vreemde connector uit de draadboom of de bumperantenne ????
Wie kan mij vertellen hoe dat zit met de vreemde connector uit de draadboom of de bumperantenne ????