Zeker een genot om naar te kijken en het zegt écht wat als Joep een duim omhoog doet voor een auto op gas van een zelfsleutelaar. (Schokdempers en stuurkogels, die moeten van de S70 ook maar eens vervangen worden)
deusjevo
VolvoV70forum member
Geslacht: Berichten: 873 Geregistreerd: 05 / 2020
Subject:
Re: Onze Grande Dame staat in Autoweek Klokje Rond!
Een mooie prestatie!
Joep zegt in de video dat de ongeblazen 2.4 140/170pk wel eens de beste motor ooit gemaakt zou kunnen zijn. Of dat zo is? Er bestaat namelijk ook nog zoiets als een Lexus LS400 die onlangs ook te zien was in deze Klokje Rond serie en daarvan zijn er in de USA verschillende die al dik over de 800.000 miles (1,3 miljoen km's) zitten en dat zonder grote reparaties.
Misschien een uitdaging voor ons om onze Volvo's ook op deze km.stand te krijgen.
Aan de eigenaar van deze Volvo V70, u zegt in de video dat het noodzakelijk is om het hele dashboard te demonteren om de kachelradiator te vervangen. Maar volgens mij is dit niet zo. https://www.youtube.com/watch?v=02AkPvT1bVg. Deze is het juist bij de P2's erg gemakkelijk om deze te vervangen.
Ik zie dat uw V70 ook is uitgerust met een plug-in heater. Was dit moeilijk om te installeren? Lijkt me wel handig met de huidige temperaturen!
Veel succes verder met uw mooie V70 en ik hoop dat u terug komt bij Klokje Rond als de auto de 1 miljoen km's heeft gehaald.