Goedemiddag,
Met interesse heb ik de discussie op dit forum gelezen. Dank voor het starten van deze discussie.
Mijn naam is Raymond deWitte. Ik werk voor OptiMotor en reageer vaak op discussies omtrent ons product.
Graag zou ik twee dingen willen rechtzetten. Eén van jullie geeft terecht aan dat ik altijd reageer onder de naam 'OptiMotor' en altijd onderteken met mijn eigen naam. Dat is dus zo en dat blijft ook zo. Daarnaast rijdt ik geen Volvo, maar een Opel.
De reactie van het lid die aangeeft dat hij of zij een S80 rijdt en daarmee gemiddeld 10% brandstofbesparing behaalt, is dus absoluut niet van mij of iemand anders van OptiMotor. Ik weet dat dat moeilijk te controleren is voor jullie, maar ik hoop dat jullie dit van me aannemen.
Verder zou ik jullie graag willen attenderen op de lopende discussie op het TDI-forum. Een lid van het TDI-forum heeft zich aangemeld om ons product te testen. Dit lid is al jaren actief op het forum en staat goed bekend bij overige leden. Zijn metingen zijn zeer uitgebreid en objectief.
Absoluut interesant om te volgen.
Mocht jullie nog vragen hebben over het product, dan hoor ik dat natuurlijk graag. Mailen mag naar
r.dewitte@optimotor.nl .
Uiteraard mogen er ook vragen gesteld worden via dit topic. Echter, sommige moderators staan niet toe dat ik inhoudelijk inga op technische aspecten van het product. Dit wordt gezien als reclame.
Met vriendelijke groet,
Raymond de Witte
OptiMotor