En nou maar afwachten.
En als het niet werkt, dan heb je in iedergeval de motor weer mooi schoon.
Of je olie keringen er uit hebt liggen...
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd. one way to find out... en daar ben jij nu mee bezig. Goed bezig... de procedures volgen is voor de test essentieel... wil je het zo objectief mogelijk doen.
Als je het filter gaat vervangen ... maak je dan ook nog een foto van dit filter ... ben heel nieuwsgierig hoe die er bij jou uit komt...
Ik hoop beter dan destijds de mijne
das een beste derrie...nog 125 km te gaan en dan zullen we het weten, ik rij jammer genoeg niet zo heel veel kms per week, maar zou het liefst nu in een keer die 125 kms rijden zodat ik mijn olie- en filter kan verversen...haha...
das een beste derrie...nog 125 km te gaan en dan zullen we het weten, ik rij jammer genoeg niet zo heel veel kms per week, maar zou het liefst nu in een keer die 125 kms rijden zodat ik mijn olie- en filter kan verversen...haha...
Gilbert,
Goed om te zien dat je het zo serieus oppakt! Top!
Zit inmiddels het tweede flesje erin?
dinsdag zat ik op 250 km en heb het tweede flesje er in gegooid, toen het eerste flesje er in zat, kreeg ik het idee dat de motor, ik weet niet goed hoe ik het zeggen moet, wat soepeler aanvoelde, maar dat kan ook suggestie zijn omdat ik stiekem toch hoop dat het werkt haha
Ook moest ik eerst het oliefilter vervangen, ik wist niet eens dat v70's een binnenfilter hadden, nu wel dus, en kon ik dus mooi zien of er veel troep los was gekomen zoals bij Frans_v70, dit was gelukkig niet het geval..
olie verversen was aan te raden maar niet noodzakelijk, dit heb ik niet gedaan, aangezien de olie er net op zat...
hierna flesje opgewarmd, motor opgewarmd, flesje schudden, half flesje er in, nog een keer schudden, rest van flesje er in...
ik moet nu na 1500 km rijden verschil gaan merken dus ik houd jullie op de hoogte, er zit nog een ritje Berlijn aan te komen maar dat is pas over een week of 3-4...
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).