sorry dat ik weinig heb laten horen de afgelopen tijd...
Het probleem op het moment is dat ik nog niet een tank leeggereden heb op de manier die ik gewend was, er komen telkens lange snelwegritten (oa naar berlijn en parijs) tussendoor waardoor ik niet goed in kan schatten of het verbruik nu echt veranderd is... ik heb er in ieder geval al wel een paar duizend kms mee gereden en die verliepen probleemloos, het is in ieder geval niet negatief...maar ik hou jullie op de hoogte, volgende maand keert waarschijnlijk de rust weder in huize gillerbee en zal ik me zeker weer melden op dit topic!!
ikk zal jullie heel eerlijk vertellen dat ik niet of nauwelijks verschil merk.... voor mijn gevoel verbruik ik niet minder dan voorheen.... binnenkort kom ik wel met wat nummers....maar verwacht geen wonderen....
ikke zal jullie heel eerlijk vertellen dat ik niet of nauwelijks verschil merk.... voor mijn gevoel verbruik ik niet minder dan voorheen.... binnenkort kom ik wel met wat nummers....maar verwacht geen wonderen....
... prima, dan kunnen wij ophouden met dromen en het verlanglijstje voor vaderdag inkorten
ikke zal jullie heel eerlijk vertellen dat ik niet of nauwelijks verschil merk.... voor mijn gevoel verbruik ik niet minder dan voorheen.... binnenkort kom ik wel met wat nummers....maar verwacht geen wonderen....
... prima, dan kunnen wij ophouden met dromen en het verlanglijstje voor vaderdag inkorten
Euhm, ze beloofden een verbetering van het verbruik met zo'n 10%, ik moet heel eerlijk zeggen dat dat ook best moeilijk te controleren is, als ik eens een keertje extra gas geef op de snelweg, ben ik die 10% al weer kwijt lijkt me....
Over de co2 uitstoot kan ik niets vertellen, die is voor een particulier niet te meten zonder kosten te maken en voor mij absoluut van ondergeschikt belang, als ik een ecofriendly auto wou, had ik wel voor een andere auto gekozen
Ik blijf wél bij mijn uitspraak dat de hele rij ervaring iets soepeler aanvoelt, vooral het wegrijden uit stilstand in de 1. Ik kan niet precies zeggen wat er anders is maar het is een gevoel (dat me in de echte wereld geen 89,- waard is)
Al met al geen aanrader dus...
Toch bedank ik raymond van optimotor voor het gratis uitproberen! (nu maar hopen dat ik geen motorschade oploop in the longrun.....)