Nou, nadat ik weer wat geld in de xc heb gestoken ben ik weer genadeloos hard afgestraft door t hok tijdens een rit richting het midden van het land. roetfilter zou vol zitten (symptoom, niet de daadwerkelijke fout). er zit iets in het inlaat traject welke een bonkend geluid veroorzaakt en ook deze fouten veroorzaakt (roetfilter en te hoge druk op LMM), dit in combinatie met een piepend geluid vanonder de auto ben ik er eigenlijk wel klaar mee en ga geen stuiver meer in deze moneypit investeren!
de zoektocht is dus geopend, met hier de eisen
- Diesel (min euro5) (rij tussen de 45 en 50K per jaar)
- automaat
- Trekhaak
- hoe aangekleder hoe beter uiteraard, wensen is toch wel leer met verwarming.
Kwa model zit ik te denken aan V70, XC60 of een XC70 waarbij ik eerder nijg naar 1 van de laatste 2
Wie weet de minpunten waar ik bij deze wagens op moet letten, en wat zijn de betere motoren.
na 2 jaar flink geld in auto's duwen wil ik nu een aantal jaar zonder te grote zorgen of groot onderhoud gaan
rijden.
zie graag jullie reacties tegemoet.
de zoektocht is dus geopend, met hier de eisen
- Diesel (min euro5) (rij tussen de 45 en 50K per jaar)
- automaat
- Trekhaak
- hoe aangekleder hoe beter uiteraard, wensen is toch wel leer met verwarming.
Kwa model zit ik te denken aan V70, XC60 of een XC70 waarbij ik eerder nijg naar 1 van de laatste 2
Wie weet de minpunten waar ik bij deze wagens op moet letten, en wat zijn de betere motoren.
na 2 jaar flink geld in auto's duwen wil ik nu een aantal jaar zonder te grote zorgen of groot onderhoud gaan
rijden.
zie graag jullie reacties tegemoet.