Ja! Topdingen. Carline. Ik had er één op mijn vorige XC zitten. Ik heb er toen lang naar gezocht. Ook geïnformeerd wat het zou kosten om in de juiste kleur te spuiten. ca 300,- Ze passen op de bestaande dakrails zonder aparte dragers. 600 liter. Wel beetje moeilijk te stallen, en niet in je eentje te huffen. Ik vind het jammer dat ze niet voor het huidige model zijn gemaakt, dan had ik er zeker een besteld.
Even een vraagje in dit topic....wat zou een 2e hands dakkoffer van dit type nog op moeten brengen? Ben er eentje tegen het lijf gelopen, maar vind de vraagprijs nog iets aan de hoge kant.
Kan er dus eentje ophalen voor €375 in zwart. Lijkt me een redelijke deal. Hoef ik ook in de toekomst niets meer te huren en kan ik deze ook nog eens aan de forumleden te huur aanbieden op momenten dat ik zelf er geen gebruik van ga maken.
Ziet er gestroomlijnd uit. Weet je hoeveel liter inhoud de koffer heeft?
375 lijkt me een goede prijs. Heb zelf een gebruikte thule voor veel minder gekocht maar ik ging ook niet voor de looks. Er zit nu een mooie bobbel van 200 liter op mn dak.
#edit: inhoud 600 liter lees ik net hierboven. Niet slecht! Kan je je complete huisraad meenemen
Ze noemen dit type Carline. Idd 600 liter.Zijn mega groot en liggen super op de auto. Er zijn natuurlijk ook nadelen; je krijgt hem niet in je eentje op de auto. Tenzij je een katrolsysteem hebt. Hij is ook bijna niet op te bergen. (tenzij je dus plafond katrol hebt) 375,- en dan toevallig in de juiste kleur is goede deal. Ik zeg doen!