Denk niet dat er veel het een alternatief vinden , gezien het 10 tot15cent de ltr meer kost .
Maat van me tankt het voor de apk met zijn v50 , gaf te hoge waardes met deeltjes teller , hij gebruikt deze auto alleen in de wintermaanden , schort hem op voor de zomer , zet hem ook weg met tank vol gtl , sindsdien geen gedoe met apk , die had het over 2euro de ltr .
Ik tank al een tijdje geen GTL meer vanwege de hoge prijs. Maar wel altijd shell v-power. Deze doet al €2,- per liter, dus ik denk dat GTL hier nog wel €0,20 boven zit.
Laatste apk scoorde mijn D5 1900 deeltjes.
bij de deeltjes test was de auto ook niet echt warm , was 7c buiten , en had 4km gereden , warm had het misschien nog lager geweest .
Ik betaal overigens 1.294E de ltr , bulk en geen btw , is voor mij dus goedkoper dan aan de pomp gewone diesel tanken , zou ook de gewone diesel kunnen nemen , en dan ben ik nog goedkoper uit , maar vind dit wel prima , kleine bijdrage voor de planeet , want ben wel overtuigd , dat we daar wat netter mee om moeten gaan .
Ik zit net even te googlen en zie dat de literprijs van HVO 100 (bij een afname van 100 liter) € 2,419 bij PK Olie. Zal aan de pomp denk ik wel iets meer zijn dan. GTL kon ik niet zo snel vinden.
bij de deeltjes test was de auto ook niet echt warm , was 7c buiten , en had 4km gereden , warm had het misschien nog lager geweest .
Ik betaal overigens 1.294E de ltr , bulk en geen btw , is voor mij dus goedkoper dan aan de pomp gewone diesel tanken , zou ook de gewone diesel kunnen nemen , en dan ben ik nog goedkoper uit , maar vind dit wel prima , kleine bijdrage voor de planeet , want ben wel overtuigd , dat we daar wat netter mee om moeten gaan .
Voor een prijs van € 1,294 (excl. BTW) per liter zou ik ook GTL tanken. Is stukken goedkoper dan aan de pomp!